کشمش فله باعث باخت یک کشتی گیر در جام جهانی شد

یکی از شناخته شده ترین خواص کشمش فله مبارزه با یبوست است. این غذا حاوی مقدار زیادی فیبر نامحلول است. این به حرکت روده کمک می کند و آنها را پاک می کند. اگر اسهال هم داشته باشیم، فیبر مایعات را جذب می‌کند که باعث می‌شود سریع‌تر بهبود پیدا کنیم.

کشمش فله همچنین سرشار از کلسیم است. کلسیم برای پیشگیری از پوکی استخوان عالی است، بنابراین باید روزانه یک دوز مصرف کنیم. کشمش می تواند از طریق میوه های کم آب کلسیم را به روشی سالم برای ما تامین کند.

انگور همچنین حاوی بور است که برای تشکیل بافت استخوانی ضروری است.

انگور مواد غذایی قلیایی است که اسیدیته بدن ما را کاهش می دهد . سوزش سر دل باعث ایجاد برخی مشکلات در بدن ما مانند اسید اوریک یا آرتریت می شود. با غذاهای قلیایی، اسیدهای موجود در بدن را که باعث ایجاد و افزایش برخی بیماری ها می شوند، خنثی می کنیم.

کشمش

کشمش یک پیش غذای خوشمزه است که می توان آن را به ماست یا حتی اسموتی اضافه کرد. علاوه بر این، کشمش را می توان به عنوان سس به گوشت، ماهی، برنج و همچنین به سالاد اضافه کرد.

به خاطر داشته باشید که این غذا کالری زیادی اضافه می کند و فقط کافی است تعداد انگشت شماری از آنها را به وعده های غذایی خود اضافه کنید.اگر کشمش را به عنوان بخشی از صبحانه خود مصرف کنید، مقدار زیادی ویتامین و عناصر کمیاب به بدن خود می دهید.

میوه های خشک – مانند انجیر خشک یا خرما – از طریق یک فرآیند خشک کردن ظریف انجام می شود، جایی که مقدار آب موجود در آنها کاهش می یابد به طوری که تنها موثرترین مواد مغذی باقی می ماند.

حتی رنگ تیره آنها نشان می دهد که فضای داخلی فوق العاده شیرین آنها پر انرژی و سرشار از آنتی اکسیدان است.

اگر کشمش را در حد اعتدال و به خصوص در اولین ساعات روز مصرف کنید، بدن شما از شما تشکر خواهد کرد. ما اثرات سلامتی کشمش را فهرست می کنیم، به همین دلیل است که باید کشمش را در صبحانه خود بگنجانید.