پودر هسته خرما دامی دلیل لذیذ تر شدن گوشت کبک شناخته شد

لازم است بدانید پودر هسته خرما دامی یا به قول برخی پودر سنگ خرما از آسیاب کردن و الک کردن دانه ها به دست می آید که منبع غنی فیبر غذایی (تا 80 درصد) است و در تخم گذاری پرندگان بسیار موثر است.

پودر سنگ خرما یک مکمل طبیعی ایده آل برای فرمولاسیون رژیمی است. پودر سنگ خرما حاوی مواد غذایی مفیدی مانند اسید اولئیک، فیبر غذایی و پلی فنول ها می باشد.

پودر هسته خرما اخیراً برای صنایع غذایی به ویژه برای نان و نوشیدنی های گرم بدون تغییر در ویژگی های حسی آنها مورد استفاده قرار گرفته است. پودر سنگ خرما دارای خواص آنتی اکسیدانی و فواید متعددی برای سلامتی است.

پودر سنگ خرما نیز می تواند جایگزین مناسبی برای قهوه باشد. پس از اینکه پودر سنگ خرما به عنوان یک محصول جانبی نامطلوب در صنعت خرما در نظر گرفته شد، اکنون با توجه به محتوای فیبر خود، ماده خام ایده آل برای غذاهای کاربردی است.

پودر

خرما یک میوه گوشتی است که در خاورمیانه بسیار محبوب است، به عنوان یک عنصر اساسی در نظر گرفته می شود و بخشی از رژیم غذایی روزانه است. در فرانسه، ما دوست داریم خرمای خشک را به عنوان یک میان وعده مصرف کنیم یا در دستور العمل ها ادغام کنیم تا شکم خواری بیشتری به آنها بدهیم.
خرما چه تازه چه خشک دارای کربوهیدرات عالی و فیبر غذایی است.

انرژی را به سرعت در اختیار بدن قرار می دهد و به سلامتی هضم و انتقال کمک می کند. برای ورزشکاران قبل از ورزش یا ارتقاء ریکاوری بعد از تمرین ایده آل است.

اگر مشکل خواب دارید، می توانید روزی 3 عدد خرما را یک تا دو ساعت قبل از خواب بخورید. آنها حاوی تریپتوفان، پیش ساز اسید آمینه سروتونین هستند که نقش مهمی در به خواب رفتن ایفا می کند.

خرما سرشار از مواد معدنی است در خرما پتاسیم، منیزیم، فسفر یا حتی کلسیم وجود دارد. با این حال، رژیم غذایی غنی از پتاسیم می تواند فشار خون و خطر سکته را کاهش دهد.

خرما مغذی است خرما سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است و همچنین منبع خوبی از فیبر است. به لطف محتوای کالری بالایی که دارند، منبع عالی انرژی نیز هستند. طعم شیرین آنها را جایگزین خوبی برای شکر تصفیه شده می کند.