سیم ظرفشویی نرم مسمومیت غذایی را از بین می برد

اسفنج های سنتی ناقل میکروب های وحشتناکی هستند که ظرف چند روز پس از اولین استفاده کثیف و فرسوده می شوند. به علاوه، آنها بیهوده هستند زیرا باید هر هفته یک مورد جدید تهیه کنید ولی استفاده از سیم ظرفشویی نرم هر دوی این مشکلات را حل می کند.

اگر لکه‌ای وجود دارد که محو نمی‌شود، این سیم ظرفشویی نرم تقریباً جادویی را امتحان کنید، که باعث می‌شود قابلمه‌ها، تابه‌ها و ورقه‌های پخت شما دوباره درخشان شوند.

این سیم ظرفشویی نرم معمولی روی هیچ کثیفی یا بویی نمی ماند، اما من هنوز آن را هر هفته یا بیشتر در ماشین ظرفشویی ضدعفونی می کنم. من الان حدود پنج ماهه که از همین یکی استفاده میکنم و تازه شروع به خراب شدن کرد!
بیشتر نگهدارنده های اسفنجی برای چسبیدن به کناره سینک به مکنده تکیه می کنند. اگر تا به حال یکی از آن ها را خورده اید، می دانید که جادو به ندرت دوام می آورد و تقریباً همیشه در گلدانی که یک شبه آن را خیس کرده اید، می افتد.

سیم

ناخالص این سینک ظرفشویی به قدری عالی است که در یک حرکت اخیر آن را با خودم آوردم. زنجیر روی گردن شیر آب می لغزد و به شکل سینک در می آید.

این سبد همچنین انعطاف پذیر است، بنابراین می توانم آن را به شکل اسفنج Scrub Daddy خود درآورم، که خیلی بزرگ است و در داخل سبدهای مکنده قرار نمی گیرد. سوراخ های بزرگی برای زهکشی دارد و رنگ نعنایی شایان ستایشی است که با ظروف آشپزی من مطابقت دارد.
از آنجایی که بسیاری از ما بسیار بیشتر از حد معمول آشپزی می کنیم، بسیاری از ما نیز بسیار بیشتر از حد معمول تمیز می کنیم. و حتی اگر یک سیستم جزمی دارید که برای شما کار می کند، سختی شستن ظروف می تواند کار طاقت فرسا آشپزی را حتی بیشتر کند.
سیم ظرفشویی نرم آشپزخانه آزمایشی BA ، این اسفنج ها هرگز بدبو نمی شوند. زمانی که طرح روی بالا محو شود، زمان آن فرا رسیده است که طرحی تازه داشته باشید.

ساخته شده از الیاف نخل ضد آب بادوام، پوسته های سوخته را بدون آسیب رساندن به چدن شما جدا می کند. همچنین برای تمیز کردن سبزیجات عالی است. در مورد نحوه استفاده از آن در اینجا بیشتر بخوانید .