سرساکشن جراحی فلزی در تهران بجای حقوق ماهانه به پرستاران داده شد

آسپیراتور یا در واقع همان سرساکشن جراحی فلزی وسیله ای برای حذف سریع و موثر هرگونه مایعات فیزیولوژیکی از حفره بدن یا زخم جراحی بیمار است. کاربرد خود را در زمینه های مختلف پزشکی پیدا می کند.

احیا و بیهوشی. آسپیراتور پزشکی برای حذف مایعات آسپیراسیون و استفراغ از دستگاه تنفسی استفاده می شود. هنگام انجام دستکاری های برنامه ریزی شده در بخش مراقبت های ویژه.
عمل جراحی. آسپیراتور طبی برای تنفس خون، مخاط، چرک و سایر مایعات از ناحیه جراحی استفاده می شود. دید میدان عمل را برای پزشک بهبود می بخشد.
نئونتولوژی. یک آسپیراتور طبی برای خارج کردن مایع از مجرای بینی نوزادان استفاده می شود.
زنان و زایمان. آسپیراتور طبی برای خارج کردن ترشحات پس از زایمان، مایعات در حین دستکاری، برای بیرون آوردن جنین در هنگام زایمان استفاده می شود.
انکولوژی، ریه، آندوسکوپی، زیبایی، گوش و حلق و بینی، و غیره.

آسپیراتور پزشکی هنگام انجام مداخلات جراحی کم تهاجمی و تعدادی از دستکاری های دیگر استفاده می شود.

ساکشن

ظاهر، عملکرد و مشخصات فنی آسپیراتورهای پزشکی بسیار متفاوت است. طیف وسیعی از آسپیراتورها بسیار گسترده است و به شما امکان می دهد دستگاه را مطابق با الزامات موسسات پزشکی خاص انتخاب کنید.

توری های مکنده حداقل سالی یکبار آزمایش می شوند. تست مقاومت ماده با فشار هیدرولیک 0.8 مگاپاسکال (8 کیلوگرم بر سانتی متر مربع) به مدت 3 دقیقه انجام می شود.

در عین حال، ظاهر شدن آثار آب به صورت قطرات در سطح خارجی انشعابات و جاری شدن از طریق اتصالات واشر و بسته بندی جعبه پرکن مجاز نیست.

طیف مدرن آسپیراتورها توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی از روسیه، آلمان، ژاپن، ایتالیا و تعدادی از کشورهای دیگر ارائه می شود.

DIXION (روسیه) – این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی روسیه است . در حال حاضر ساکشن قابل حمل و ثابت را برای رشته های مختلف پزشکی ارائه می دهند. از مزایای محصولات می توان به قابلیت اطمینان و قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد.

محصولات این شرکت از سال 2003 در بازار روسیه ارائه شده است. اکنون چندین گزینه برای ساکشن برای دستکاری های جراحی و بهداشت دستگاه تنفسی فوقانی به مصرف کننده ارائه می شود.
FAZZINI (ایتالیا) برندی است که در زمینه تولید پمپ های مکش الکتریکی برای مقاصد مختلف تخصص دارد. حدود 10 مدل آسپیراتور در بازار داخلی وجود دارد.