بادام سنگی فله امپراطوری را شکست داد

در میان انواع میوه خشک پوست کنده، بادام سنگی فله جایگاه افتخاری را به خود اختصاص داده است. بادام که اصالتاً از آسیای مرکزی است.
و اکنون در سراسر ایتالیا گسترده شده است، قرن هاست که بخشی از سنت آشپزی کشور ما بوده است، در حالی که بزرگترین کشت درختان بادام حتی در خارج از کشور، در کالیفرنیا نیز گسترده است.
بادام سنگی فله  شیرین ترد و غیرقابل انکار یک غذای همه کاره است.
بادام یکی از رایج ترین و محبوب ترین آجیل ها و دانه های روغنی است. این دانه درخت بادام است، گیاهی از خانواده Rosaceae مانند درخت هلو، که ما آن را به
خاطر گل های زیبای سفید یا صورتی که در بهار ظاهر می شوند، می شناسیم.

بادام

این کشت در سراسر مدیترانه و همچنین در کانادا گسترده است.
جایی که میوه ها بیش از هر چیز در صنعت شیرینی سازی استفاده می شود، اما از برخی از انواع بادام از چوب و سایر قسمت های مورد استفاده برای تولید صابون نیز استفاده می شود.
در ایتالیا برخی از محصولات معمولی وجود دارد، مانند:
بادام توریتو در پولیا، بادام آبروزو از ناولی، بادام آروبیا، کوسا، ollu و schina de porcu از ساردینیا، یا بادام سیسیلی آوولا. با این حال، راز این غذا نه تنها در طعم آن نهفته است،
بلکه به ارزش غذایی بسیار خوبی نیز مربوط می شود که آن را متمایز می کند. پس بیایید ببینیم خواص بادام و اثرات مفید آن چیست.
بادام های موجود در پوسته و اغلب آنها را پوست کنده یا برشته شده در فروشگاه ها می یابیم، با انواعی که هم طعم و هم استفاده از آنها را مشخص می کند، متمایز می شوند:
تلخ که اگر بعد از پخت طولانی نباشد سمی است و در دوزهای حداقل و مطمئن برای تهیه ماکارون استفاده می شود.
بادام ها به دلیل تطبیق پذیری خود به بسیاری از آماده سازی ها و مصارف خوشمزه مانند کیک، بیسکویت، آمرتی معروف، و همچنین شیر بادام،
نوشیدنی تابستانی تازه یا خمیر بادام که به طور گسترده در کالابریا استفاده می شود ها کمک می کند و می توان آن را در خانه نیز با مخلوط کردن میوه های خشک با کمک غذاساز تهیه کرد.